Pokličite nas: (05) 640 29 00 info@farcom.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine Farcom, ki jo upravlja podjetje Farcom , farmacija, kozmetika, trgovina d.o.o., Zaprta ulica 6D, 6310 IZOLA  s spodaj navedenimi podatki :

  • matična številka: 5760879
  • ID za DDV : SI 81179375
  • TRR pri Delavska hranilnica D.D.
  • IBAN: SI56 6100 0001 6081 686
  • SWIFT: HDELSI22
  • vpisan v sodni register pod vložno številko 1/04022/00 pri Okrožnem sodišču v Kopru.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, na podlagi priporočil GZS, mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu. Spletna trgovina je storitev, ki omogoča nakup izdelkov iz programa podjetja Farcom, predvsem medicinskih pripomočkov , kozmetičnih izdelkov in drugih izdelkov preko spletne strani www.farcom.si.

Izrazi, ki se uporabljajo v splošnih pogojih poslovanja imajo naslednji pomen:

  • spletno trgovino upravlja podjetje Farcom d.o.o. Izola kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«),
  • kupec ( potrošnik) je oseba, ki v spletni trgovini zaključi nakup
  • obiskovalec je oseba, ki obišče spletno stran, pri tem pa ne opravi nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ko kupec pritisne gumb »oddaj naročilo« odda naročilo in s tem postane naročilo veljavno in nepreklicno. Po oddaji naročila kupec prejme e-sporočilo o uspešni oddaji naročila. Če kupec izbere način plačila – bančno nakazilo, bo dobil s potrditvenim e-sporočilom tudi predračun s podatki za nakazilo. Veljavnost predračuna je 14 dni. Naročilo je plačano, ko kupec nakaže celotni znesek na račun ponudnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki obiskovalcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev ( kratki in daljši opis),
  • dostopnost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • ceno, ki mora biti jasno in nedvoumno določena, iz katere je razvidno, ali že vsebuje davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • strošek dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Kupoprodajna pogodba (nastane s potrditvijo naročila s strani ponudnika) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene, način plačila

Vse cene v spletni trgovini so v evrih (EUR) in vključujejo DDV (9,5% in 22%), razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni trgovini ne zajemajo stroškov dostave.
Objavljene cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila, razen v primeru iz drugega odstavka te točke.

Cene v spletni trgovini veljajo zgolj za naročila opravljena v spletni trgovini.

Ponudnik se trudi, da v spletni trgovini ne pride do napake. Če se popust zaradi kakršnegakoli razloga v končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora kupec ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek cene. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez popusta se šteje, da je konkludentno sprejel ceno iz končnega obračuna in ne more naknadno uveljavljati popusta. Ne glede na to določilo lahko ponudnik po lastni oceni kupcu povrne razliko v ceni oziroma mu izstavi dobropis, ki ga lahko uveljavi pri prihodnjih nakupih.

Narava spletnega poslovanja vključuje dinamiko, ki botruje tudi hitrim spremembam tako ponudbe kot tudi cene ponujenega blaga. Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se tako lahko zgodi, da pride do spremembe cene pri dobavitelju in posledično v spletni trgovini med obdelavo naročila. Če se v tem času cena artikla spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil nakup po ceni, ki je bila fiksirana ob naročilu oziroma sklenitvi pogodbe. Če pa nakup še ni bil izveden, bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (kupec prejme elektronsko sporočilo »Naročilo sprejeto.«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo tako ponudnika kot kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Ponudnik omogoča naslednje oblike plačila:

  • po povzetju,
  • nakazilo na račun upravitelja spletne trgovine po ponudbi/predračunu,
  • z gotovino na davčni blagajni na sedežu podjetja ( ob osebnem prevzemu)

 

Plačilo po predračunu:
Po oddaji naročila in izbiri načina plačila bo kupec preko elektronske pošte prejel predračun z vsem podatki za plačilo in rokom veljavnosti predračuna. Znesek predračuna poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Farcom d.o.o., ki je pripisan na koncu dopisa. Po prejetem plačilu predračuna na TRR ponudnika, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila in z rokom odpreme za naročene izdelke. Predračun je za kupca neobvezujoč do izvedbe plačila. Kupec lahko odstopi od nakupa tako, da predračuna ne plača.

Predračun postane neveljaven po poteku veljavnosti in neobvezujoč za ponudnika tudi v primeru, da kupec plača predračun po poteku veljavnosti. V tem primeru se stranki lahko sporazumeta o vračilu kupnine ali o dostavi plačanega blaga.
Farcom d.o.o.
Zaprta ulica 6D
6310 Izola

TRR:
Delavska hranilnica d.d.
Miklošičeva 5
1000 Ljubljana

IBAN: SI56 6100 0001 6081 686
SWIFT: HDELSI22

Namen: ID naročila
Sklic: 00 številka naročila

Če kupec izbere plačilo po povzetju, Pošta Slovenije kupcu pri tej storitvi zaračuna stroške odkupnine skladno s cenikom pošte Slovenije.

DPD paketna distribucija ne zaračunava dodatnih stroškov. Kupec plača ceno, ki je navedena kot odkupnina.

Pri osebnem prevzemu se strošek dostave ne zaračunava.

 

Dostava

Naročeno blago ponudnik dostavlja preko Pošte Slovenija d.o.o. in DPD paketne distribucije.

V primeru oddaje naročila do 12. ure v delovnih dneh od ponedeljka do petka bo blago, ki je na zalogi, odpremljeno preko Pošte Slovenije d.o.o. in DPD paketne distribucije najkasneje v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila. Pošta Slovenije d.o.o. praviloma dostavi v roku enega do dveh delovnih dni.

DPD paketna distribucija dostavi naslednji dan razen, ko je blago odpremljeno v petek. V tem primeru bo blago dostavljeno v ponedeljek. DPD paketna distribucija ne dostavlja v sobotah.

 

Dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je praviloma 7-14 dni. V kolikor je dobavni rok daljši od 14 dni, je kupec o tem obveščen s povratnim e-sporočilom.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago v postavljenem roku, bo o tem obvestil kupca po telefonu ali elektronski pošti in v primeru predplačila vrnil s strani kupca nakazani znesek.

Če ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave s strani pogodbenega izvajalca dostave.

Izdelki se dostavijo na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da v času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

 

Cenik dostave v Sloveniji:

Dostava je brezplačna za vse nakupe nad 50 EUR. Za ostale nakupe znaša dostava 4,00 EUR.

Za velike in težke pakete ( npr. medicinski pripomočki kot so trapez, invalidski voziček) se strošek dostave računa po dejanski vrednosti oziroma po ceniku Pošte Slovenija. O znesku poštnine ponudnik obvesti kupca po mailu.

Vse cene vključujejo DDV.

Osebni prevzem blaga je možen samo po obveznem predhodnem telefonskem dogovoru od ponedeljka do petka  v prostorih sedeža podjetja Farcom d.o.o., Zaprta ulica 6D, Izola (obrtna cona) .Vsem kupcem je zagotovljeno parkiranje pred sedežem podjetja. Za prevzem blaga morate predložiti potrditveno sporočilo z navedbo, da je naročilo pripravljeno za prevzem, ki ga prejmete po e-pošti.

Spletna trgovina dostavlja blago praviloma v Sloveniji. Možna je tudi dostava v tujino. Možnosti dostave, dobavne roke in stroške pošiljanja v tujino se dogovorimo po elektronski pošti info@farcom.si.

V tem primeru kupec plača transportne stroške glede na težo in dimenzije paketa ter državo dostave.

Varstvo potrošnikov – reklamacijski postopek

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudnika znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane ali
  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku 14 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obvesti ga lahko po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da blago pregleda.

Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika v dveh mesecih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev stroškov prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

 

Zamenjava izdelka

Postopek zamenjave brez navedbe razloga je preprost. Izdelek lahko potrošnik zamenja v roku 8 dni od prevzema. Menjava je možna za izdelke, ki niso nošeni ali porabljeni. Kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil ni možno zamenjati.

Izdelek je potrebno zapakirati v originalno embalažo in ga poslati na ponudnikov naslov Farcom d.o.o., Zaprta ulica 6D, 6310 Izola. Paketu je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Obrazec je dosegljiv na naslednji povezavi: vracilo-izdelkov. Pomembno je, da na obrazec potrošnik oz. kupec poleg svojih podatkov vpiše, kateri drug izdelek želi. Naročeni izdelek bo poslan v najkrajšem možnem času.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v roku 8 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Odstopa ni mogoče uveljavljati pri pogodbi za kozmetiko in prehranska dopolnila in pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat. Izdelek, ki ga potrošnik vrača zaradi odstopa od pogodbe, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe.

V predpisanem roku 8 dni je kupec dolžan ponudnika obvestiti po elektronski pošti info@farcom.si,

da odstopa od pogodbe. Po najavi odstopa od pogodbe začne teči 14 dnevni rok, v katerem je potrebno izdelek vrniti. Paketu z vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazcu, ki ga lahko prenesete na naslovu : vracilo-izdelkov, je potrebno vpisati tudi številko transakcijskega računa kupca, na katerega bo ponudnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe nakazal kupnino. Paket je potrebno vrniti na naslov: Farcom d.o.o., Zaprta ulica 6D, 6310 Izola. Vrnitev plačila ponudnik zadrži do prejema vrnjenega blaga. Strošek pošiljanja izdelka krije kupec. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

 

Garancija in uveljavljanje reklamacij

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Kupec lahko sporoči svojo reklamacijo na e-naslov: info@farcom.si, kjer bo dobil ažurne informacije, kako bo njegova reklamacija v najkrajšem času rešena.

 

Odgovornost

Podjetje Farcom d.o.o. Izola ni odgovorno za poškodbe in posledice, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, ki niso v skladu z navodili za uporabo za naročene izdelke.

Vsi podatki na spletnih straneh spletne trgovine Farcom so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali farmacevtom.

Pred uporabo natančno preberite navodila! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom , fizioterapevtom ali farmacevtom!

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira ali bi lahko izvirala iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ostale predpise Republike Slovenije. Po najboljših močeh se trudi tudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je v poglavju o varstvu potrošnikov – reklamacijski postopek.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Kopru.

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Podjetje Farcom d.o.o. Izola posluje v skladu z ZdavPR.

Račun boste prejeli skupaj z izdelkom v fizični obliki ob odpošiljanju izdelka.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne.
Če se kupec ne strinja s splošnimi pogoji, ne more opraviti nakupa.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Izola, maj 2021